In memoriam; "ome" Cees van der Horst

13 september 21:30  Afgelopen maandag is het oudste lid van onze club; Ome Cees van der Horst ons helaas ontvallen. Afgelopen januari kreeg Ome Cees nog een geweldige huldiging voor zijn 60 jarig lidmaatschap in de kantine, welke door corona 2 jaar geleden uitgesteld was. Ondanks zijn zwakke gezondheid was het een geweldige eer om hem toen toch nog even in ons midden gehad te hebben om glunderend zijn ere penning van Sportief in ontvangst te nemen. Jaren lang heeft hij zich op wat voor manier dan ook ingezet voor zijn cluppie van veld onderhoud tot bestuurslid en was sinds jaar en dag samen met zijn maatjes, Joop , Johan , Jan en Gerrit, vaste supporter bij uit en thuis wedstrijden van het 1e elftal. Waar vooral de gezelligheid voor, tijdens én na de wedstrijd zeker zo belangrijk was als de wedstrijd zelf , ofschoon er altijd toch ook wel even een scherpe analyse volgde van de wedstrijd. Wij zullen Ome Cees met zijn groen witte hart en zijn handje voor iedereen geweldig gaan missen, namens heel Sportief wensen wij Gerrie , kinderen en kleinkinderen veel sterkte met het verlies van deze "mooie man"💚

GREEN WHITE ARMY SUPERSATURDAY

7 juni 19:15  Aanstaande zaterdag spelen zowel Sportief 1 als 2 voor de volle buit, namelijk een duel voor het kampioenschap en promotie naar de 4e klasse. meer »

Zomerse Zaterdag #Matchday

27 mei 9:30  Vanmiddag staan er 2 thuiswedstrijden op het programma. 12.00 trapt Sportief 2. Een wedstrijd die gewonnen moet worden om op titelkoers te blijven. 14.30 ontvangt Sportief 1 de buren uit Kamerik. De laatste competitiewedstrijd kan ervoor zorgen dat het 1ste nog op de 3e, 2e of 1e plaats eindigt. Eerst maar zelf winnen en hopen op gunstige uitslagen op de andere velden. De zon schijnt, drankjes zijn gekoeld en de muziek is aanwezig. Tot vanmiddag!

Schema Bedrijvenvoetbaltoernooi 2023

27 mei 9:00  Het aftellen is begonnen, 2e pinksterdag wordt er weer gestreden om de Ome Jan wisselbokaal. 🏆 Vorig jaar pakte Rietdekkers bedrijf Visser deze! Weten zij hun titel te verdedigen? Tot maandag! Onderstaand de info voor de poule indeling & spelregels. ⚽️meer »

Wedstrijd om plek 1

29 april 8:45  Vandaag 2 krakers op het programma. Allereerst gaan de vrouwen op bezoek bij NSV, altijd beladen en garantie voor spektakel. 12.00 is de aftrap. Om half 3 de wedstrijd waar al enige tijd naar uitgekeken wordt. MMO - Sportief, de strijd om de koppositie en wellicht de titel. Al moet outsider Football Factory niet vergeten worden. De vorige ontmoeting eindigde in een remise van 1-1. Komt u kijken in Hoogmade om Sportief aan te moedigen?

Bedrijvenvoetbal 2023 - Schrijf je in!

23 maart 17:30  Dit jaar weer ons bedrijventoernooi op 2e pinksterdag. Meld je snel aan en mail naar [email protected]. VOL = VOL! Wij hebben er zin in!! ⚽️🎉🐣meer »

Matchday 12, verslaat 🟢⚪️ - 🔵⚪?

21 januari 9:15  Vanmiddag half 3 wordt er afgetrapt tegen de buurman die hemelsbreed 6,5km verderop ligt. De stand is ook allerminst spannend, gezien Sportief op een 2e plaats staat met 27 punten en de buren van @vvkamerik 3e met 24 punten. Komt dat zien, en moedig het Groen-Witte Leger aan!

Nieuwjaarsreceptie

16 januari 9:00  Afgelopen zaterdag stond na twee jaar de Nieuwjaarsreceptie op het programma. 2021 en 2022 ging deze vanwege Corona helaas niet door. Na mooie woorden van voorzitter Wilco Griffioen werden de bloemen en bijbehorende jubileum bedankjes overhandigd.meer »

Ga naar archief