Toekomstvisie

Voetbal is het mooiste spelletje in de wereld. Het wordt overal gespeeld en zo ook in de Noordse buurt. De vereniging is een sociaal netwerk in de omgeving en brengt mensen samen. De vereniging zorgt voor ontspanning en vermaak. De vereniging helpt mensen sporten en dat is gezond. Onze vereniging vergroot de leefbaarheid in de omgeving.

Zonder v.v. Sportief gaat de wereld gewoon verder. Dan voetballen de mensen ergens anders of doen andere dingen met hun kostbare vrije tijd. Maar zolang er mensen die zich willen inzetten voor onze club zal het blijven bestaan.

Als lid help je mee:
Contributie betalen alleen is niet genoeg. Zeker niet als je kijkt naar het bedrag dat wij vragen. Vrijwillige inzet van de leden is er dus voor nodig om de knusse vereniging een toekomst te geven. En dat is ook heel logisch. De vereniging is van de leden en het is ook niet zo gek dat je iets doet voor wat van jou is. Helpen moet iets vanzelfsprekends worden voor alle leden van de vereniging.  Draai het eens om en vraag je af wat jij voor de vereniging kan doen? Meld je aan bij het bestuur.

Welkom, knus en gezellig:
Welkom, knus en gezellig. Dat zijn waarden die er tot op heden voor hebben gezorgd dat mensen van dichtbij en veraf graag naar de vereniging kwamen om er te voetballen.  Wij hopen dat de leden zich er van bewust zijn dat zij deze waarden kunnen maken of breken, Maak het wekelijks gezellig in de kantine en op het veld. In jouw duur betaalde vrije tijd heb je het toch liever gezellig met elkaar?

Trots op Green & White:
We zijn een kleine vereniging en dat zullen we altijd blijven. We moeten roeien met de riemen die we hebben en niet op een te grote voet leven. Dat wil niet zeggen dat niets kan en dingen niet goed geregeld hoeven te zijn. Integendeel, hetgeen we wel doen moeten we goed doen. Met veel inzet, enthousiasme en goede organisatie kan er een hoop worden bereikt. Dan zijn we trots op elkaar en trots op dat kleine knusse clubbie in Noorden / Woerdense verlaat.

We love you Green, We love you White, We love you Sportief Dynamite!