Info

De CLUB VAN 50 is een groep van enthousiaste mensen die V.V. Sportief een warm hart toedragen. Het streven is om zoveel mogelijk deelnemers te vinden, die een jaarlijkse bijdrage van € 50,-- doneren. Met dit geld zullen materialen gefinancierd worden die ten goede komen aan praktische zaken binnen de vereniging. Een ieder die dit wil kan lid worden. Dit kan als particulier, bedrijf, duo, groep of team.

Wilt u lid worden van de club van 50?
Vul dan het formulier in welke te vinden is bij het club van 50 bord in de kantine of club hier voor een online aanmeldformulier
Natuurlijk kunt u ook rechtstreeks contact op nemen met 1 van de commisieleden;

Ramon Neuteboom, Marco Douven, Henk van Schaik, Mattheüs Riezenbosch, Bas de Groot

De Club van 50 bedankt u alvast!