Sportief - SPV'81 7-0 (2-0)

Sportief 1

SPV '81 1

29 september 2018 14:30

Opstelling

Na de zwakke vertoning van vorige week tegen Moerkapelle moest Sportief thuis tegen SPV proberen om die eerste wedstrijd te doen vergeten, eigenlijk vanaf de eerste minuut was het Sportief wat het meest in balbezit was, en enkele kansjes creëerde, alleen was er een verkeerde terugspeelbal van de bezoekers voor nodig om op 1-0 te komen, Stijn was er als de kippen bij om dit cadeautje uit te pakken. SPV werd gedurende de eerste helft vorderde, een aantal keren zeer gevaarlijk via de razend snelle rechtsbuiten , waar onze achterhoede onze handen meer dan vol aan had, maar tot 2 keer toe was het Michael die subliem redding bracht, in die wat rommelige eerste helft was het dan ook eigenlijk een opluchting dat Jorg uit een corner van Tosca keurig raak kopte en Sportief zodoende met 2-0 ging rusten. In de 2e helft werd Sportief sterker en sterker , na de rust werd het al snel 3-0 door een snelle counter die netjes afgerond werd door de weer enigzins ouderwets spelende Kevin na maandenlang blessure leed. SPV stribbelde nog tegen maar weer was het onze keeper Michael die geweldig in de weg stond bij een 1 op 1 situatie, hierna was het verzet van SPV gebroken en maakte Dirk na een solo de 4-0. De laatste 20 minuten waren het onze invallers Justin, Kris en Florian welke het verschil maakte , Justin bekroonde zijn invalbeurt met 2 knappe doelpunten na voortreffelijk voorbereidend werk van Kris, tussen deze goals door was het "good old " Senol die uit een hoekschop raak schoot, met de 7-0 was de wedstrijd van vorige week dan ook uitgewist en staat volgende week de altijd lastige wedstrijd tegen Rijnstreek voor de deur.

Programma komende weken:

6 okt. Rijnstreek - Sportief aanv. 14.30 uur