Rijnstreek 1 - Sportief 1 0-7 (0-5)

Rijnstreek 1

Sportief 1

Mannen, 1, 4e klasse C

5 mei 2018 14:30

Met Kees Okker als rechtsachter en Michael Vijfhuizen op doel begon Sportief de eerste helft furieus, in de 10e minuut was het al raak door een mooie schuiver van Stijn na een al even zo mooie steekbal van Tosca, dit was meteen de start van de grote "Stijn Molenaar show" want ook in de 23e , 27e en 34e minuut van de 1e helft was het Stijn die afronde na wederom enkele geweldige aanvallen 0-4 dus.
Zelfs voor rust werd het nog 0-5 door een strafschop van Tosca nadat Senol onderuit geduwd werd binnen de 16 meter. Na de rust nam Sportief toch onbewust wat gas terug en liep het niet meer zo goed als in die prima 1e helft , Sportief bleef uiteraard sterker en kwam in het laatste kwart van de wedstrijd weer aan echte kansen toe en wie anders dan Stijn was het die uit een geweldige aanval de mooiste goal van de dag aantekende door de bal knoert hard in de kruising te koppen en zijn 5e goal deze dag te maken, nadat Roy de altijd hard werkende Jorg verving, Nick keeper Michael afwisselde op de goal en Justin zijn debuut maakte in het 1e elftal was het " Mighty Stijn" die zijn bijzondere dubbele hattrick maakte nadat Matthijs onderuit geschoffeld werd in de 16 , de eindstand werd hiermee op 0-7 gebracht , een dik verdiende overwinning van een flink gewijzigd Sportief dat hiervoor een dikke pluim verdiend, en aantoond dat meerdere selectie spelers dicht tegen het 1e elftal aanzitten en dat is een prima gegeven voor onze kleine club.

Volgende wedstrijd 12 mei : SPV - Sportief aanvang 14.30 uur

Uitslagen 5 mei: