Trieste zaterdag

Sportief VR1

Vrouwen, VR1, Groep 3 07

12 september 2015

Het was een trieste zaterdag. Hen Vork, oud leidster van onze meiden, heeft haar strijd tegen een slopende ziekte vrijdag 11-9 moeten opgeven en heeft alle Sportiefvrienden in rouw gedompeld. Bij aanvang van de wedstrijd tegen Sportlust werd Hen geëerd met een minuut stilte. Hen zullen we nooit vergeten!

De eerste officiële wedstrijd werd er één om maar wel snel te vergeten en met name die kabouter Plop van een scheidsrechter. Wat een grmpffllsssppffrrttt thuisfluiter was dat zeg! Oké, tegenstander was misschien wat sterker maar met een verlies van 4-0 hebben onze dames Sportlust toch goed weerstand geboden. Zeker weten dat dit onze VR1 sterker zal maken en er zeker nog punten gepakt gaan worden. A.s. zaterdag de derby tegen Siveo thuis. Zal niet makkelijk worden maar ff brutaler worden en dan komt het vast wel goed! Veel succes!!