Sportief - Zevenhoven 1-2 (0-0)

Sportief 1

Zevenhoven 1

1 september 2018 14:30

Opstelling

Na 4 respectabele oefenwedsrijden gespeeld te hebben om de RTV bokaal, stond nu de eerste bekerwedstrijd tegen Zevenhoven en "oud" trainer Chris Snatersen op het programma, het zou de wedstrijd van de gemiste kansen worden , Sportief kreeg zowel in de 1e als de 2e helft een legio aan kansen maar helaas stond Rody,de keeper van Zevenhoven met het groen-witte hart, regelmatig in de weg en stond het vizier van Sportief niet op scherp en een rustand van 3 of 4 doelpunten verschil had dan ook niet vreemd geweest, de 2e helft golfde het spel wat meer op en neer , Zevenhoven nam zowaar de leiding, maar Sportief kwam al snel daarna op gelijke hoogte via Dirk , ook bleven nu de opgelegde kansen komen voor Sportief , maar ook Zevenhoven werd gevaarlijker en wist vlak voor het einde nog de overwinning weg te kapen door een ongelukkige eigen goal, zodoende bleef Sportief met lege handen, zeker onverdiend, maar als je zelf de kansen niet benut doet de tegenstander het wel is de oude voetbal wet, al met al een leuke, nuttige en sportieve "burenpot" welke in de competitie helaas niet op het programma staat dit jaar.

Programma:
8 sept. Kagia 1 - Sportief 1 aanv.14.30 uur

15 sept. Sportief 1 - NSV 1 Aanv. 14.30 uur

22 sept. Moerkapelle 1 - Sportief 1 aanv. 14.30 uur ( competitie)