Kamerik - Sportief 3-3 (1-1)

Kamerik 1

Sportief 1

Mannen, 1, 4e klasse C

10 maart 2018 15:00

Het was van beide zijde geen beste wedstrijd die Kamerik en Sportief het publiek voorschotelden. De wedstrijd, waarin de scheidsrechter een hoofdrol opeiste, eindigde na een 1-1 ruststand in 3-3.

De eerste helft was een gelijk opgaande, met kansjes voor beide teams. In de 36e minuut opende Kamerik de score: 1-0. Nog voor de rust bracht Stijn Molenaar zijn ploeg weer naast de thuisclub: 1-1.

Na een uur spelen kwam Kamerik, binnen een tijdbestek van vijf  minuten,  op een 3-1 voorsprong, mede door een vermeend buitenspel doelpunt. De referee wilde van geen vlagsignaal weten, en dat was niet zijn enig warrig moment. In een uiterst sportief duel meende hij liefst negen! gele kaarten te moeten trekken. De laatste uit het rijtje betekende de 2e voor de middenvelder van Kamerik, dus rood.

Sportief rechtte haar rug, trok zich niet te veel aan van de warrige leidsman en dat bleek de juiste remedie. Een kwartier voor tijd schoot Stijn Molenaar de aansluitingstreffer binnen: 3-2. In de vierde minuut van de blessuretijd tekende hij zelfs nog de gelijkmaker aan: 3-3. Het hoeft geen betoog dat hij daarmee de grote man aan Sportief zijde werd.