Sportief - Aarlanderveen 2-3 (1-2)

Aarlanderveen 1

Mark Wens (schot)
Assist: Tosca Wens
Mark Wens (schot)

Mannen, 1, 4e klasse C

21 april 2018 14:30

Sportief nam het zaterdag op tegen het vreemdelingen legioen van Aarlanderveen. Helaas nog zonder de zieke Senol en de geblesseerde Kevin en Matthijs. Vanaf de eerste minuut begon A'veen voetballend druk uit te oefenen op Sportief, maar de eerste echte kansjes bleven uit en Sportief kwam door de enorme vechtlust steeds beter in de wedstrijd en kreeg zelfs de betere kansjes. Na 15 minuten was het Mark die met een droog schot voor de verrassende 1-0 zorgde , A'veen was enigzins verrast en probeerde met af en toe intimidatie voetbal toch weer terug in de wedstrijd te komen. Ook deed uiteraard de zeer onsportieve grensrechter van A'veen ook een duit in het zakje door Mark af te vlaggen toen hij alleen en ruim achter de bal blijvend op de keeper af ging en de 2-0 op zijn schoen had. Tja... A'veen kwam na 30 minuten spelen toch op 1-1 het spel golfde op neer maar toch was het wederom A'veen dat in de 45e minuut door een knullig uitziend doelpunt op 1-2 kwam. Na de rust rechte Sportief de rug , liet A'veen niet voetballen en was de bovenliggende ploeg. In de 60e minuut werd dit beloond door wederom Mark die de 2-2 op het bord zette. Hierna gebeurde er van alles en nog wat en zou de scheidsrechter de hoofdrol voor zich op eisen door de ene na de andere onbegrijpenlijke beslissing in het nadeel van Sportief te geven. Zoals ook 15 min. voor tijd toen iedereen kon zien dat de bal duidelijk werd achter geschoten door A'veen en ook de spelers al weer in positie stonden, maar de scheidsrechter toch een cornerbal zag en uit deze cornerbal wist A'veen zeer tegen de verhouding in én geholpen door de leidsman de 2-3 te maken. Sportief schakelde nog een tandje hoger en kreeg nog een aantal grote kansen om een punt over te houden aan deze wedstrijd. Helaas hield A'veen stand en stal zodoende deze middag de overwinning , maar daar zullen ze bij A' veen niet wakker van liggen in de race om de titel.

Volgende wedstrijd:

A.s. dinsdagavond 24 april !
Sportief - Zevenhoven
Aanvang 19.00 uur