Gourmetavond Sportief 1,2,3 & Vrouwen 1

16 december 2016 18:15

Afgelopen woensdag en donderdag zijn er als afsluiting van de eerste helft van het seizoen 2 gourtmet avonden georganiseerd.

Woensdag mochten de dames aftrappen, alleen verliep de avond niet vlekkenloos. De stoppen vlogen eruit, maar de sfeer bleef desalniettemin goed. Nadat alles weer gerepareerd was, mochten de mannenteams van Sportief aan tafel en dit bleef nog lang gezellig. Dankhiervoor naar de organisatoren van beide avonden, super!

Morgen staan er nog enkele wedstrijden op het programma, voordat iedereen weer in zijn of haar winterslaap mag gaan. Het jongste jeugdteam mag op bezoek komen in Maasdijk. Een lange reis, dus zullen ze uiteraard weer met 3 punten in de tas richting Woerdense Verlaat keren. De vrouwen spelen thuis tegen de dames uit Hillegersberg. Een lastige tegenstander, maar onze dames krijg je niet zomaar klein. Sportief 2 gaat op bezoek bij Alphia. 2 weken geleden werd er nog nipt verloren van deze tegenstander. Sportief 3 speelt thuis de polderkraker tegen Rijnstreek en aansluitend zal de kerstborrel volgen. Dus tot morgen en mocht u verhinderd zijn, alvast fijne feestdagen.

DatumTijdThuisUit
17 dec 10.30 Maasdijk JO13-3 Sportief JO13-1