KantineSportief is gewoon open!

25 november 2016 12:30

Een nieuw voetbalweekend staat voor de deur. Op ons sportpark zal alleen Sportief 2 voetballen, de overige teams zullen de kleuren van Green & White uit moeten verdedigen.

Zoals nagenoeg elke week bent u van harte in KantineSportief. Kom lekker een drankje en een flessie halen bij Ed Ham en zijn collega's.

Elke zaterdag = Zaterdagmiddag Café Sportief

Zie voor het complete voetbalprogramma van deze week en volgende week het item Programma (logisch)

Op 3 december is het bal bij Sportief. Sportief 1, 2 en 3 en <15 spelen dan thuis. Ook dan bent u uiteraard van harte welkom in onze knusse KantineSportief.

Zaterdagmiddag Café Sportief: elke zaterdag, bij goed en slecht weer, in Goede en Slechte tijden, voor leden en niet leden, met fris of bier.