Beelden NSV '46 1 - Sportief 1 niet gelukt

8 november 2016 8:30

Bij de kraker NSV'46 1 - Sportief 1 was RTV Lokaal aanwezig voor beeldregistratie. De techniek heeft RTV Lokaal in de steek gelaten en dat is erg zonde omdat het ook nog eens een fraai duel was met veel doelpunten. Helaas voor Green & White wonnen de vrienden van rood wit maar het blijven leuke potjes.

Namens RTV Lokaal excuses dat de beelden niet zijn gelukt vanwege technische mankementen aan de camera.

RTV Lokaal timmert de laatste jaren hart aan de weg om op een leuke manier nieuws te brengen uit de regio. Steeds vaker ook met beelden van de voetbalwedstrijden van de regio clubs. Wij kunnen als vereniging alleen maar blij zijn met deze publiciteit.

Blijf op de hoogte: www.rtvlokaal.nl