GREEN WHITE ARMY SUPERSATURDAY

7 juni 2023 19:15

Aanstaande zaterdag spelen zowel Sportief 1 als 2 voor de volle buit, namelijk een duel voor het kampioenschap en promotie naar de 4e klasse.

Sportief 2 trapt om 12 uur af tegen directe concurrent Rohda'76 8. Bij winst of remise gaat de titel mee naar Woerdense Verlaat, bij verlies is de titel voor de tegenstander uit Bodegraven. Een absolute kraker!

Nog geen 2,5 uur later trapt Sportief 1 af tegen VV Woubrugge op het terrein van EMM'21 uit Roelofarendsveen om promotie/degradatie naar de 4e klasse. Bij winst klimt Sportief 1 een klasse en bij verlies blijft het in de huidige 5e klasse volgend seizoen.

Wilt u onze groen witten supporten? Dan kan uiteraard. 10.30 vertrekt de bus naar Bodegraven om als eerst de mannen van Sportief 2 te supporten. Na afloop van deze wedstrijd volgt de busreis naar Roelofarensveen om de wedstrijd van Sportief 1 te bekijken. En als slot op deze middag zal bij terugkomst in Woerdense Verlaat DJ Ray van 18.00 tot 22.00 de muzikale (hopelijk feestelijke) ondersteuning verzorgen!
Interesse stuur ons een berichtje of app 0683209040!