Matchday 10

1 december 2022 17:45

Zaterdag 3 december met de topper voor Sportief 1, derby voor de vrouwen en blijft Sportief 2 op titelkoers?

Sportief 1 heeft de topper tegen de gasten uit Hoogmade op het programma. Groen-wit vs. groen-wit, beide nog ongeslagen en hetzelfde doelsaldo. Genoeg overeenkomsten, het grote verschil is dat MMO nog alle 9 wedstrijden wist te winnen en Sportief 2x met een remise eindigde. Half 2 wordt er afgetrapt en dus de kans om de 4 punten achterstand in te lopen. Komt dat zien!

Ons tweede kroop afgelopen week door het oog van de naald en wist de overwinning veilig te stellen tegen Spirit. Aanstaande zaterdag de uitwedstrijd in Boskoop tegen Floreant, vorig jaar de kampioen in deze klasse. Een zege zal het team heel dichtbij het winterkampioenschap brengen.

De vrouwen gaan op bezoek bij de buren uit Zegveld, 12.00 is de aftrap. In de ranglijst veel overeenkomsten. Mochten de dames winnen gaan ze in de stand over de buren heen. Echter geeft een derby nooit garanties. Succes aan alle teams!

Na afloop van de wedstrijden zal in de kantine de wedstrijd tussen Oranje en de Verenigde Staten worden uitgezonden. Genoeg reden voor een bezoek aan het Govert van Tilburg complex a.s. zaterdag.

* de dames zullen de wedstrijd thuis spelen tegen Siveo i.v.m. de vervroegde wedstrijden bij de buren uit Zegveld