Matchday 8

17 november 2022 11:15

Zaterdag 19 november betekent de laatste speelronde voor periode 1 van Sportief 1. Er is nog kans op deze periode. Hiervoor moet er minimaal gewonnen worden van Bernardus en is dan afhankelijk van het resultaat tussen MMO en Rijnstreek. Indien deze wedstrijd gelijk wordt gespeeld zal Sportief op basis van doelsaldo met de periode aan de haal gaan. Tegenstander Bernardus heeft een hoop wisselvallende resultaten, het belooft een flinke kluif te worden voor de mannen van Peper.

Ons tweede heeft een week rust gekregen vanuit de KNVB en kunnen zo, als koploper, de andere resultaten afwachten. De dames gaan op bezoek bij de Kickers, die eveneens twee keer wisten te winnen. Hopelijk gaan onze dames een gaatje slaan met de tegenstander uit Leimuiden.