Johan Peper nieuwe hoofdtrainer v.v. Sportief

4 april 2022 9:00

Met trots kunnen wij zeggen dat het bestuur erin geslaagd is een nieuwe hoofdtrainer te contracteren in de naam van Johan Peper.

Peper is woonachtig in Leiden en heeft jarenlange ervaring als trainer op verschillende niveaus. Als voetballer heeft hij o.a. de tenues van ADO Den Haag en Feyenoord mogen dragen in de jeugdjaren, om daarna als 1ste elftal speler uit te komen voor UDWS en Koudekerk.

Ook zijn trainersloopbaan is lang, waarbij hoofdtrainer SVOW de meest bekende naam is uit de regio. Verder staan onder andere Rijnvogels, Zoeterwoude, Zestienhoven en Houtwijk op zijn cv als clubs waar hij trainer was.

"Met mij als hoofdtrainer/coach zal er een persoonlijkheid voor de groep komen die spontaan is, bereikbaar, tussen de groep kan staan maar zeker ook daarboven als het moet. Tevens werk ik graag samen met de staf en andere leden binnen de vereniging, maar bovenal iemand die gaat voor gezelligheid ,respect ,teambuilding." Aldus de nieuwe trainer van Sportief.