Hervatting competitie Sportief 1

12 februari 2022 9:30

Vandaag hervat Sportief 1 de competitie tegen VEP uit Woerden. De wedstrijd werd vorig jaar voor de corona stop gespeeld, maar na 5 minuten gestopt door een desastreuze blessure van keeper Nick Stark. Vandaag staat hij weer onder de lat en gaat Sportief voor de volle winst tegen de directe concurrent.

Sportief 2 gaat op bezoek in Boskoop en speelt daar wederom een belangrijke pot. Weet het een gaatje te slaan op weg naar de titel? We gaan het zien.

Onze J015 combinatie met Siveo speelt de 1ste wedstrijd in de nieuwe competitie en gaat op bezoek bij Kamerik. De dames zijn een week vrij nadat vorige week de buren uit Noorden werden verslagen in de 1ste competitiewedstrijd van 2022.

Succes allen!