Speelronde 8 - Wedstrijden volgens de nieuwe maatregelen

18 november 2021 17:15

Aanstaande zaterdag staat speelronde 8 alweer op het programma. Na de zinderende overwinning tegen Bodegraven gaat Sportief 1 ervoor deze reeks door te zetten tegen rechtstreekse concurrent Vep uit Woerden. Sportief staat nu 2 punten voor op de gastheer en gaat er alles aan doen deze voorsprong te vergroten.

Onze dames gaan het thuis opnemen tegen de dames van Alphia. We zijn al voorbij half november en er zijn pas twee wedstrijden gespeeld door Sportief VR1. In deze wedstrijden ging het scoren ze goed af, nu de taak de deur zelf dicht te houden. Sportief 2 speelt thuis tegen Siveo'60 5. De competitie gaat tot dusver prima, dus we rekenen op een  volle driepunter!

Door de nieuwe maatregelen vanuit de regering mag er geen publiek aanwezig zijn bij de wedstrijden, wij vragen uw begrip hiervoor. Succes aan onze teams!