Speelronde 7 - De Milandwegderby

5 november 2021 19:45

Morgen staat de enige echte Milandwegderby op het programma tegen de geelhemden uit Zegveld. Een wedstrijd die altijd op het scherpst van de snede wordt gespeeld, en geen duel wordt vermeden. Na een aflasting van vorige week de kans aan de ploeg van Cor Stoof om de overwinning tegen Alphense Boys door te trekken.

Half 3 wordt er afgetrapt, dus zorg dat u optijd aanwezig bent. Ons 2e en vrouwen elftal komen helaas niet in actie.

Weeksponsor is Oudewaterkracht mocht u interesse hebben in de huur van pontons, neem een kijkje op https://www.oudewaterkracht.nl/ en kom in contact.

Een prettige wedstrijd toegewenst aan beide teams!