Speelronde 5 - Eerste Wedstrijd VR 1 + belangrijke wedstrijd

21 oktober 2021 18:00

In speelronde 5 staat de eerste competitiewedstrijd voor onze dames op het programma. Door uitgevallen tegenstanders in de eerdere weken, mogen ze nu officieel van start. De tegenstander is niet zomaar iemand, namelijk de buren op 2,3km afstand uit Noorden. Sportief 2 heeft een vrije week en ons 1ste elftal speelt thuis tegen Alphense Boys. Na het teleurstellende verlies van vorige week de uitgelezen kans om de eerste punten binnen te slepen. Tegenstander is Alphense Boys zaterdag 1, die ook nog op de hatelijke 0 punten staat. Weeksponsor is administratiekantoor Verhoef uit Baambrugge. Wij wensen onze teams heel veel succes!