Speelronde 4 - Derby tegen NSV'46

15 oktober 2021 12:00

Vandaag staat de eerste echte derby voor Sportief 1 op het programma. Tegenstander is NSV'46 uit Noorden. In tegenstelling tot de buren is de competitiestart van Sportief ronduit dramatisch te noemen. Uit 3 wedstrijden wist men nul punten te behalen. Zeker in de laatste wedstrijd tegen Rohda'76 zat er meer in, dus tijd voor de ploeg van trainer Stoof om zich te revancheren.

Sportief mist enkele spelers d.m.v. blessures en vakanties, maar gaat desalnietemin voor de volle 3 punter. Buiten de punten opzich gaat de derby over prestige en daarom staat deze titanenstrijd altijd opzich.

De keeper van 'die club uit Noorden' heeft een hoge pet van zichzelf en zijnen op, dus aan ons Groen Witte Leger de mogelijkheid om op deze woorden in het niets te laten. Half 3 wordt er afgetrapt, dus zorg dat u op tijd klaar bent voor de wedstrijd.

Onze trotse weeksponsor is Luc4Me van Marcia Bodt, een bedrijf uit Woerdense Verlaat welke betonnen banken en zitmeubelen aanbiedt. Na afloop zijn er optrendens van Zanger Lars en Blue Wave in onze kantine. Zorg ervoor dat u een werkende QR code heeft, deze wordt namelijk gevraagd bij binnekomst.