Bekerloting bekend

16 augustus 2021 10:45

Na een rommelige twee jaar met twee afgebroken seizoenen staat seizoen 2021/2022 op het programma. Afgelopen weken zijn de bekerindelingen bekend gemaakt voor ons 1e, 2e en Vrouwen elftal.

Het vlaggenschip van de voetbalvereniging 3 bekerwedstrijden op het programma staan, tegen op het eerste gezicht onbekende tegenstanders. Het team van Cor Stoof reist op 4 september eerst af naar Nieuwe Tonge om tegen de provincie Zeeland aan te spelen tegen NTVV. De week erop wordt er thuis gespeeld tegen Cabauw en de laaste poule bekerwedstrijd wordt Roodenburg uit Leiden ontvangen in Woerdense Verlaat.
Beker_Sportief_1.JPG

De mannen van Sportief 2 hebben het getroffen met meer lokale tegenstanders.  De eerste wedstrijd op 4 september is Alphia de uitdager. Om vervolgens nog op bezoek te gaan bij de Kickers uit Leidmuiden en het welbekende TAVV uit Ter Aar. Lukt het de mannen om tijdig fit te zijn voor de bekercompetitie, we gaan het zien.
Beker_Sportief_3.JPG

Sportief Vrouwen
De Sportief Vrouwen waren er als eerste bij deze zomer door al een oefenwedstrijd tegen de buren uit Noorden te spelen half juli. Deze wedstrijd liep helaas minder succesvol af, maar tijd voor revanche. De dames gaan eerst op bezoek in Leimuiden bij de Kickers. Een week later wordt er thuis om half 2 afgetrapt tegen VEP uit Woerden en de laatste bekerwedstrijd is bij NSV.
Beker_Vrouwen_1.JPG

Op naar een mooi seizoen!