Sportief dames bekeren door

15 september 2020 9:45

De Sportief vrouwen zijn met ingang van het nieuwe seizoen weer als elftal begonnen. Door versterkingen hebben de dames niet alleen een heel gezellig, maar ook een goed team is gebleken. De verwachtingen zijn dus hoog voor het komende seizoen.

Er was een indeling met 4 teams, maar het combinatie dames team van Rijnstreek/Zwammerdam had zich voortijdig uit de competitie getrokken. De eerste bekerwedstrijd tegen LSVV werd de tegenstander met maarliefst 14-0 verslagen. Aangezien LSVV de 2de wedstrijd ook verloor stond er afgelopen zaterdag een heuze kraker op het programma tegen MVV'27 uit Maassluis.

Na een spannende pot, waarin Sportief door blessures maar met 10 dames overbleef, wist het in de laatste minuten de aansluitingstreffer te scoren tot een 4-4. Dit was tevens de eindstand, dus zodoende bekeren onze vrouwen door.

Zaterdag staat de eerste competitiewedstrijd op het programma, dan komen de vrouwen van Jodan Boys 3 op bezoek. Er wordt om 13.30 afgetrapt, komt dat zien! :)