Programma Week 37 - Van der Laan

11 september 2020 10:00

Komend weekend staan er 3 wedstrijden op het programma. Onze vrouwen wisten de eerste bekerwedstrijd met maarliefst 14-0 te winnen en gaan nu voor de volgende ronde in de beker. Dit moet gebeuren in Maasland tegen MVV'27 VR3.

Sportief/Siveo J016 speelt de eerste thuiswedstrijd dit seizoen op het Govert van Tilburg complex tegen FC Lisse 016. De jongens trappen om 10.00 af, dus komt dat zien. Later op de middag kan Sportief 1 zijn rug rechten tegen DVC Delft. De mannen van Cor Stoof gingen de voorgaande bekerwedstrijden met verlies naar huis. Nu de kans dit goed te maken tegen de ploeg uit Delft die de eerdere bekerwedstrijden ook niet winnend wist aftesluiten. Er wordt om 14.30 afgetrapt.