Cor Stoof verlengt met een jaar bij Sportief

24 januari 2020 19:00

Afgelopen weken zijn er verschillende gesprekken geweest tussen de spelers, trainer en het bestuur. De uitkomst is dat Cor Stoof nog een jaar aanblijft als trainer van v.v. Sportief 1 en zo zijn 4e jaar ingaat bij de Green White Army.

Cor Stoof nam in het seizoen 2017/2018 het stokje over van Chris Snatersen en wist na een moeilijke eerste seizoenshelft uiteindelijk de 10e plaats te behalen met zijn ploeg. Hierin wist hij 1 plek boven zijn voorganger te eindigen op de ranglijst.

In het tweede seizoen onder zijn leiding wist Sportief 1 opnieuw 'teleurstellend' 10e te worden. Er zat qua resultaten meer in, maar Sportief werd regelmatig hard afgestraft in de laatste minuten.

Dit seizoen staat Sportief op het moment van de winterstop op de laatste plaats, wat niet vreemd is met het wegvallen van enkele steunpilaren in de selectie door blessures, vertrek of andere oorzaken. De verwachting is dat deze plek snel verlaten wordt de 2e seizoenshelft, doordat trainer Stoof weer over een fitte selectie kan beschiikken.

"Cor staat binnen de vereniging bekend als een echte clubman, die de vereniging graag nog langer ziet rondlopen", bestuur Sportief.