Nieuwjaarsreceptie & Oliebollentoernooi -> Gezellige middag bij Sportief

12 januari 2019 15:00

Afgelopen zaterdag stond het jaarlijkse oliebollentoernooi op het programma en aansluitend de wat verlate nieuwjaarreceptie.

Afgelopen zaterdag 12 januari ’19 stond de nieuwjaarsreceptie op het programma. Eerst speelde er een aantal teams het ‘Oliebollentoernooi’. Er werden in totaal 6 wedstrijden gespeeld van 30minuten. De teams bestonden uit spelers van Sportief 1-2-3 en er deden een aantal vrouwen mee van VR1. Wie weet creëren zij volgend seizoen weer een team, want voetballen kunnen ze nog aardig. Onder leiding van Cor en Wilco werden de wedstrijden gespeeld. De winnaar van het toernooi was team 2 met 7 punten uit drie wedstijden.

Na het toernooi verzamelde iedereen zich in de kantine waar de jubilarissen van dit jaar werden uitgereikt. Ook dit jaar is het weer een mooi rijtje met namen.

Jubilarissen v.v. Sportief
25 jaar: Henk van Schaik, Christian Vos, Ad van Oudenallen jr.

Danny van Lith en Olaf Wens.

40 jaar: Harald Verheul

50 jaar: Rinie Verburg

Over een aantal weken gaat de competitie weer van start en zullen de teams weer aan de bak moeten. Graag zien wij u dit jaar geregeld langs de rijn en in de kantine!