Seizoen 18/19 v.v. Sportief

18 juli 2018 15:15

Het trainingsschema van de selectie en de competitie indeling van Sportief 1 is bekend geworden. Na het afscheid van Corné van Rijn (lager elftal) en Rody Hoogendoorn (SV Zevenhoven) zal Sportief met toevoeging van Kris Baken (HSV) en Jamal Gairat (was gestopt) van start gaan. Op dinsdag 31 juli staat de eerste training op het programma.

Programma RTV Lokaal Bokaal
Net als voorgaande jaren zal Sportief 1 deelnemen aan de RTV Lokaal Bokaal. Hier worden in 2 poules wedstrijden afgewerkt en is er een finaledag bij gastheer sv Zevenhoven gepland.

Dinsdag 14 augustus: Sportief 1 - Zevenhoven 1 (19.15)
Zaterdag 18 augustus: NSV`46 1 - Sportief 1 (14.30)
Dinsdag 21 augustus: Sportief 1 - Nicolaas Boys 1 (19.15)
Zaterdag 25 augustus: Finaledag bij sv Zevenhoven

Bekerprogramma
De indelingen voor de beker zijn nog niet gemaakt, maar de wedstrijden in de poulefase zullen worden afgewerkt op zaterdag 1, 8 en 15 september.

Competitieindeling West 2, 4e klas B
Door enkele teams die van de zondag naar de zaterdag zijn overgestapt, heeft Sportief enkele nieuwe tegenstanders in de competitie gekregen. De 4e klasse West 2 is in 2 delen gegaan en zodoende zijn de derby`s tegen Zevenhoven en Aarlanderveen niet meer aanwezig. Wel leuk om ploegen uit Woerden en omgeving er bij te krijgen, zoals Bodegraven, VEP en WDS.

Bodegraven
Gouda